De Worsten van Babel trekken het land in om te laten zien dat koken op de camping echt niet saai hoeft te zijn. In deze aflevering maken Hugo, Marius en Jasper voor een groep vaders en zoons een makkelijk, zomers gerecht met de ingrediënten die ze vinden op de camping.