S11, A7: De auto's rollen de MasterChef-tuin in en de winnaars van de Mystery Box en Invention Test-koken in de Immunity Challenge van vandaag -Tessa, Derek, Abbey en Kyle zijn opgewonden om te strijden om een speld, in de hoop zich bij Tim te voegen die zijn vorige week won.