De Worsten van Babel trekken het land in om te laten zien dat koken op de camping echt niet saai hoeft te zijn. In deze aflevering bezoeken Hugo, Marius en Jasper een groep single 60 plussers op de camping en maken van hun ingrediënten een makkelijk, zomers gerecht.