S5 A8: De voorbereidingen voor de grote dag van Rose zijn aan de gang, spanningen tussen beide zijdes van de familie dreigen het proces echter te verstoren. De schikking tussen Edith en Marigold pakt gunstig uit maar hoe lang kunnen zij en Cora nog de waarheid verborgen houden voor Robert?