S7, A13: Michael Westen belandt aan het eind van zijn mogelijkheden wanneer James de hel laat losbarsten om met hem af te rekenen. Hij staat nog steeds op gespannen voet met de CIA en kan zichzelf niet vergeven dat hij zijn team verraden heeft. Michael moet het vertrouwen van zijn dierbaren terug zien te winnen om af te maken waar hij aan begonnen is. Maar om zijn laatste tegenstander te kunnen confronteren, moeten er offers gebracht worden.