Aingavite Baa
S2, A18: Wanneer een vrouw met geheugenverlies voor de auto van Cho en Van Pelt stapt, moet Patrick Jane ontdekken wie ze is, waar ze voor het laatst is geweest en waarom ze besmeurd is met bloed.