Alaska's River Race
S1, A3: In de wildernis van Alaska is er één reis die voor iedereen van belang is: de grote zalmtrek. Spring mee met een vrouwelijke zalm die vecht tegen een stortvloed aan obstakels om kuit te schieten, zweef met een jonge Amerikaanse zeearend en trek mee met een bruine beer die voor het eerst moeder is en nietsontziend probeert haar welpen in leven te houden. De meest iconische reizigers van Alaska riskeren alles tijdens een epische zoektocht naar de rivier om hun toekomst veilig te stellen.