Alea Iacta Est
S3 A4: Emily's eist van de FBI om achter Nick aan te gaan en stuit op weerstand, wat ertoe leidt dat ze een riskant plan in gang zet dat haar oog-in-oog brengt met de man die haar naar Nick kan leiden. Ondertussen, ergens in Europa, wordt Nick gedrogeerd en psychologisch gemarteld, waardoor zijn onzekerheden als FBI agent, een man en als vader naar boven komen.