S2 A3: Pocoyo speelt dat Babyvogel de lucht in vliegt, Pato en Octopus helikopters zijn, Elly het heelal in springt en zelfs de kleine Juf Rups verandert in een vlinder en wegfladdert. Tot slot helpt de rest hem om ook omhoog te vliegen.