S1, A1: Tara Khanna en Karan Mehra krijgen de grootste bruiloft in Delhi. Angad Roshan, erfgenaam van het Roshan Cycles-imperium, trouwt met Aliya Saxena, een journalist. Volgens de Roshans is er iets mis. Tara en Karan moet onderzoeken wie Aliya echt is of er komt helemaal geen bruiloft. Geen betere manier om het bruiloftsseizoen te beginnen.