S2, A3: Snoopy raakt bevriend met een nieuw knuffelkonijn. Snoopy speelt cupido voor Sally die een hart maakt voor haar schattebout. Snoopy kan niet tegen zijn verlies, maar een spelletje moet wel leuk blijven.