S1, A4: Na een week vol onverwachte gebeurtenissen in Frankrijk gaat Ken naar Los Angeles in Californië, waar hij en het team hun nieuwste machine, een Ford Escort Cosworth RS uit 1991 op stalen banden, klaarmaken. De hoop is dat de vonken van de stalen banden afvliegen en dat dit resulteert in een van de verpletterendste video‘s ooit. In de praktijk is het de lastigste opname in tien jaar.