S1, A1: 2020 begint niet als andere jaren in de sportgeschiedenis als Australië wordt getroffen door Covid-19. De pandemie groeit exponentieel en creëert een situatie die van minuut tot minuut erger wordt. Haalt de bond de tweede ronde?