Als ham in het bos valt...
S3 A4: Jimmy en Sabrina gaan voor de bruiloft naar een huwelijksretreat onder leiding van een priester (gastacteur Jordan). Virginia en Burt willen ook een gratis vakantie en doen zich voor als verloofd stel. Het wordt een familiefeestje wanneer Sabrina's moeder Tamara (gastactrice Griffith) en haar jonge geliefde Roberto (gastacteur Valderrama) ook meekomen. Barney laat zijn verjaardagsplannen varen om op Maw Maw te passen.