Altijd eigendunk
S1 A4: De politieke macht heeft grote plannen om Brody tot een nationale held te maken, maar zijn grillige gedrag bedreigt zijn beeld in de media. Ondertussen is een wanhopige Carrie op zoek naar bewijs om een band tussen Brody en Abu Nazir aan te tonen, terwijl Saul haar helpt om het geldspoor van de financier van de terroristen te volgen.