S1, A1: Damini heeft te kampen met haar raad van bestuur en een niet aflatende jeuk. Voor Anjana hangt alles af van de laatste zitting van een cruciale rechtszaak. Ook heeft ze te maken met een nieuwkomer in Arya's leven. Siddhi's moeder zorgt ervoor dat Siddhi's huwelijk haar persoonlijke project wordt. Umang wordt op het werk geconfronteerd met een zweterige klant, zo gênant. Het is een rampenweek!