An Academic Crime and a More Romantic Taco Bell
S3, A17: Sheldon haalt zich de woede van dr. Sturgis op de hals wanneer hij hem van plagiaat beschuldigt. Ondertussen gaat Mary op pad om een meidentrofee te zoeken voor Missy's honkbalceremonie ter afsluiting van het seizoen. Georgie heeft een ongemakkelijke ontmoeting met Veronica terwijl hij op date is met zijn nieuwe vriendin Jana (gastrol van AVA ALLAN). LOUIE ANDERSON speelt een gastrol als Ralph,...