Boston Legal An Eye for an Eye
S1, A5: Met Tara als rechterhand verdedigt Alan een hypochonder die zijn arts aanklaagt wegens wanpraktijken. Sally helpt Lori bij de verdediging van een man die iemand heeft gedood die hem vier jaar geleden in elkaar heeft geslagen.