BROTHERS & SISTERS An Ideal Husband
S5, A6: Iedereen in de familie Walker wil Scotty’s ontrouw door de vingers zien. Maar als de familie zijn best doet om ze weer bij elkaar te krijgen, eindigt het met een vuistgevecht. Jack voelt zich goed als hij terugkeert naar de stad en zoekt nieuwe zakenmogelijkheden, maar Kitty ziet zichzelf niet in dit nieuwe leven. Sarah en Luc delen spannend nieuws met de familie.