Young Rock An Understanding
S2, A7: Nashville, 1987: Ata en Rocky's huwelijk heeft een moeilijke periode. Wanneer Dwayne aan de keuzes van z'n vader twijfelt, vertelt Ata hem hoe zij en Rocky elkaar ontmoet hebben.