And the Near Death Experience
S3, A18: Caroline komt in een emotionele vrije val terecht en sleept Max daarin mee wanneer Nicolas (terugkerende gastspeler GILLES MARINI) haar vertelt dat hij zijn vrouw voor haar gaat verlaten.