Family Guy And the Weiner Is...
S3, A5: Peter is er trots op dat hij Chris nog steeds in alles de baas is, totdat Chris’ badjas openvalt in de sauna en Peter ziet dat Chris’ 'worst' groter is. Meg wordt een vlaggenmeisje en wordt zo verwaand dat de coole kinderen een vreselijk grapje met haar uithalen. Lois helpt haar wraak te nemen met 'onverstoorbare goedheid'.