ANNIVERSARY
Jim en Cheryl zijn tien jaar getrouwd en Jim vraagt Dana stiekem om een mooi cadeau te kopen, zoals hij elk jaar doet. Cheryl dacht altijd dat Jim de cadeaus zelf kocht, maar nadat hij Dana weigert te betalen voor dit cadeau, gaat het fout en ontdekt Cheryl zijn geheim.