S1, A3: Als hij ontdekt dat een van gevangenen in het ziekenhuis deel uit maakt van Missie Zulfiqar, ondervraagt Srikant zijn vriend Moosa. Een zekere Kareem heeft de dropbox gebruikt. TASC houdt Kareems kamer in de gaten, maar Kareem gaat ervandoor.