Appel
S1 A8: Tijdens een overval in een supermarkt waar dr. Shaun Murphy aan het winkelen is, brengt zijn gebrekkige communicatie levens in gevaar. Na Shauns traumatische dag maakt dr. Aaron Glassman zich zorgen dat hij niet genoeg doet om Shaun te helpen.