Arme Yorick
S2 A4: De Lyons staan nog steeds tegenover elkaar, maar ze besluiten om samen een videoclip op te nemen om te kunnen profiteren van het duet van Hakeem en Jamal, van Hakeems uitgelekte album. De samenwerking kan beide bedrijven veel opleveren. Ondertussen ruilt Lucious zijn handboeien in voor virtuele handboeien. Hij weet dat hij zijn bedrijf niet kan runnen nu hij is beschuldigd van moord, dus gaat hij op zoek naar Vernon om te zorgen dat hij voorgoed verdwijnt.