Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans As for Them
S1, A6: The members of Tekkadan need a guide in order to reach Earth despite Gjallarhorn's surveillance. To gain a powerful backer, they attempt to negotiate with Teiwaz, which is based in the Jupiter Sphere.