As If
S1, A5: William Kentridge begint zwarte gebogen penseelstreken te schilderen die slechts vanuit één gezichtspunt de vorm van een paard hebben. Hij debatteert met zijn dubbelganger, die op een hoog houten paard zit. De kunstenaar en een team medewerkers beginnen te werken aan een grote abstracte sculptuur.