Assepoester Fantasie Bal Dougie
S1, A21: Tim denkt dat het dragen van een Assepoesterjurk tijdens March Madness geluk brengt, dus hij weigert hem uit te trekken, in de hoop dat zijn alma mater zal winnen. Greg fantaseert over wat hij op een verjaardagskaart voor zijn baas moet schrijven. Tyler gaat naar het bal en moet ongevraagd advies van zijn ouders en grootouders weerstaan. Jen stuurt Matt op een blind date met haar collega Dougie.