Atlantic
S1, A2: Over de oprichting van Virgin Atlantic en Bransons inspanningen om media-aandacht voor zijn merk te genereren, zoals zijn poging om het trans-Atlantische snelheidsrecord per boot te breken en zijn oversteek per luchtballon in 1986.