Raising Hope Babyvet
S4, A17: Burt en Virginia hebben wanhopig behoefte aan vakantie en op aanraden van Barney gaan ze naar een resort voor wat ontspanning, maar het 'resort' blijkt een ander soort plek te zijn dan ze hoopten. Jimmy en Sabrina besluiten dat ze een baby willen.