Bachelor Party
S6 A9: Net zoals in de film wil Barry een wild, volwassen vrijgezellenfeest; maar hij komt uiteindelijk tot het besef dat Adams idee van een feest om te vieren dat zijn broer vrijgezel is, meer zijn ding is. Ondertussen geeft Murray nooit geld aan zichzelf uit, dus verrast Beverly hem met een dure sportauto.