S1, A2: Allegra krijgt goed nieuws te horen over Caterina in het heden en vertelt Félix wat er is gebeurd. Allegra probeert de armband weer te gebruiken zodat ze terug kan naar het verleden om haar moeders leven te veranderen. Greta wil Caterina saboteren zodat zij de hoofdrol zal krijgen in de voorstelling van 1994.