Backstageparty Jackal Onassis
S2 A1: Henry heeft het moeilijk als nieuwe teamleader van Party Down. Hij krijgt te maken met een incognito rockster en de terugkeer van Ron Donald en Casey, het meisje dat z’n hart brak.