Bah humbug-atti
S2 A3: In deze show knalt Jeremy van Zuid-Frankrijk naar de Alpen en Turijn in de 1479 pk Bugatti Chiron, racet James de Kia Stinger GT tegen skateboarders en probeert Richard een kantoorlunch op te leuken met de nieuwe sport parkeerplaats-racen. Bovendien neemt acteur Hugh Bonneville het op tegen natuurkenner Casey Anderson om te kijken wie de snelste persoon is die met een beer heeft samengeleefd.