Be Prepared
S1 A6: Als coaches Long en Bill de jongens in het kader van hun nieuwe padvindersgroep meenemen om te kamperen, laten hun verschillende benaderingen van het buitenleven Dean inzien dat zijn vader niet in alles goed is.