Begin
S1 A2: Taeoh's verslag voor het Centrum Welvaartssamenwerking dat de knapste koppen bijeenbrengt, is in handen van Seongju. Taeoh's project om Kang Inha aan te wijzen als voorzitter wordt in gang gezet. Ondertussen komt het conflict tussen voorzitter Kang en Geumseok aan de oppervlakte. Als Inha's nieuwsgierigheid naar Hyewon verandert in genegenheid, kan Taeoh zijn gevoelens voor haar niet meer verbergen.