Beginpunt
S5 A18: Weaver bezoekt een vrouw die haar moeder zou kunnen zijn. Hathaway gaat eindelijk naar een verloskundige voor haar eigen zwangerschap. Lucy gaat meedraaien bij psychiatrie, maar de patiënten nemen haar niet serieus omdat ze jong is. Greene helpt Mobalage, zodat hij kan getuigen bij z'n eigen deportatiehoorzitting. Hathaway raakt bevriend met een schizofreen die bevalt van 'n normale baby.