NYPD BLUE Better Laid Than Never
S9, A22: Andy en Connie hadden een weekend met Theo. Door een vermiste jongen zoekt het team een pedofiel in de buurt. John ontmoet een advocaat over zijn vaders landgoed. McDowell en Ortiz onderzoeken de dood van een vrouw, waarbij een ex-gedetineerde buurman verdacht wordt. Het onderzoek naar de moord op Scott wijst in de richting van zijn vriend. Andy denkt aan de toekomst. Rita ontmoet Johns vader.