Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. Beuken in de Toekomst: Deel 3 - Dracula
S2, A21: Hulk achtervolgt De Leader naar het Victoriaanse tijdperk en verenigt de Howling Commando's tegen Dracula, die de aarde in de gammawolk van De Leader wil hullen.