Beyond Blunderdome
S11 A1: Homer raakt bevriend met Mel Gibson wanneer Mel een nieuwe versie van Mr Smith Goes to Washington afrondt. Homer overtuigt hem de film gewelddadiger te maken, met rampzalige gevolgen.