Beyond Repair
S3 A3: De 40-jarige gescheiden Ejaz Ahmad vindt nieuw geluk bij de 26-jarige Leah Ward. Maar nadat Ejaz op mysterieuze wijze verdwijnt, doet zijn zoon een gruwelijke ontdekking.