Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine Big Bowl Bet
S2, A2: Eigenaars van oude mijnen in de VS roepen de hulp in van de ervaren goudzoeker Dave Turin. Dave helpt bij het heropstarten van hun mijn, zodat er weer naar goud kan worden gezocht.