Bijwerkingen
S2 A16: De chirurgen willen Quovadis uitzetten nadat Henry Barnett bijna was overleden doordat het toestel niet goed werkte. Terwijl Mina en Devon uitzoeken hoe het zit, werken Bell, AJ en Conrad samen om het leven te redden van Simon, de populairste conciërge van het Chastain. In de tussentijd belandt een van Alecs voormalige patiënten op de SEH, waardoor hij zich afvraagt of hij het wel verstandig was om zijn oude praktijk in te ruilen voor Nics polikliniek.