Bingo en Rolly's verjaardag/Pup-Ball-Change!
S1 A25: De puppies gaan even hun eigen weg. Ze gaan op een missie, op zoek naar een verjaardagscadeautje voor elkaar. Wanneer Bob moet leren dansen, zoeken Bingo en Rolly hulp bij hun goeie vriend Hedgie.