Blank Zijn is Vanzelfsprekend.
S1 A5: Blanke studenten Caroline en Brendan komen erbij. Jada's film wordt gemengd ontvangen. Terrence's cijfer staat onder druk. Kendale's huis is feestelijk verlicht. Ke'Shawn's familie wordt mogelijk uitgezet. Chaos alom bij 'n basketbalwedstrijd op school.