S6 A1: Het gelach komt 'Force' op je af wanneer de Griffin-clan een verrekt mooie draai aan de grootste sciencefictionsage ooit geeft. Peter speelt de roekeloze Han Solo, Lois speelt de sexy prinses Leia, Chris speelt een puberale Luke Skywalker, Brian speelt een welbespraakte Chewbacca en Stewie kan eindelijk zijn duistere kant omarmen als Darth Vader, dus wie weet wat er kan gebeuren?