Blauwe tongen liegen niet
Mac wordt herenigd met de volwassen versie van haar broer Dylan en is stomverbaasd als ze hoort hoe haar familie is geworden. Tiff, KJ en de familie Erin ontmoeten een vreemdeling die hen misschien kan helpen om terug naar 1988 te reizen.