S3, A5: De geheime lastercampagne tegen Bosch neemt toe. Harry en zijn collega's proberen er achter te komen wie hem erin wil luizen. Irving sluit een hoofdstuk in zijn privéleven, maar raakt verstrikt in de politiek van zijn werk. Bosch graaft in de geschiedenis van de voormalige soldaten die onder verdacht staan. De moordenaars slaan een goede slag.