Bloed, suiker, seks, magie
S8 A3: Greene's dochter komt bij Corday en hem wonen. Carter en Abby worden intiemer. Chen moet haar kunnen bewijzen om een baby te redden. Weaver ontslaat Malucci als ze hem seks heeft zien hebben in een ambulance.